dimecres, 24 d’octubre del 2012

Començant un bon ofici

Tinc que agraïr al meu bon amic de Natura i Vida, (manteniment de jardins, assessorament, material divers de jardineria, growshop, etc..) a Castellar del Vallès Plaça Europa Local 1, per l'oportunitat que m'ha donat, i m'ha portat a descobrir un ofici com és el de jardiner.

Aquest és el primer llimoner que podo, m'he endut algunes punxades, però ha sigut molt instructiu aprendre a buidarlo de dins perque li arribi la llum del sol.
Aquest llimoner en concret és de 4 estacions, i dona llimones 4 vegades l'any, també n'hi han de 2 i 1 estació.

 Desde petit he estat lligat a la Natura per motius diversos, els animals i les plantes són unes de les meves grans passions. Però mai m'havia posat seriosament a fer un manteniment d'un jardí, i tinc que dir, almenys a títol personal que és una experiència fantàstica!

Desde la meva opinió personal poder treballar en la natura i amb la natura és genial, no negaré que acabes cansat quan toca podar arbres grans, però almenys jo estic molt satisfet
Ja sabeu, si sou de prop de Castellar del Vallès i necessiteu que us arreglin el jardí amb professionalitat i carinyo no dubteu en contactar amb NATURA I VIDA - 671.041.311 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada